۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱

رییس شورای هیئات مذهبی مازندران اعلام کرد؛

برپایی ۵۰ هزار روضه خانگی دهه اول محرم در مازندران

برپایی ۵۰ هزار روضه خانگی دهه اول محرم در مازندران

بهشهر- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران روضه های خانگی را صله رحم دانست و از برگزاری ۵۰ هزار مراسم روضه خانگی دهه اول محرم در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی باقری ظهر پنجشنبه در جمع هیأت و محفل روضه خانگی سادات با بیان اینکه مراسم هیأت و روضه‌های خانگی محل ارتباط نسل جدید با اهل بیت (ع و عملیاتی کردن سنت و سیره ائمه (ع) در زندگی است، افزود: از دوران امامان، به ویژه حضرت زهرا (س) روضه‌های خانگی رونق گرفت و اهل بیت پیامبر (ص) بنیانگذار روضه‌های خانگی هستند.

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران با اشاره به برگزاری قریب بیش از ۵۰ هزار روضه‌های خانگی در سراسر استان علویان در دهه اول ماه محرم، تاکید کرد: روضه‌های خانگی باعث صله رحم، ارتباط اقوام، افزایش محبت و دوستی، اتصال به خاندان وحی و نبوت، همچنین بیمه خانواده و بخصوص جوانان با توجه به وضعیت کنونی جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ظهور اشاره و تاکید کرد، ما محکم پای نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا، منویات امامین انقلاب ایستاده ایم و هیئات مذهبی میدان دار عرصه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی بوده و در وسط میدان کنار اقشار مختلف مردم انشاالله با عنایت خداوند زمینه را برای ظهور و فرج آماده و پرچم به دست رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تحویل منجی عالم بشریت می‌شود.

در این مراسم از قاریان نوجوان و تعدادی از مداحان سادات قدر دانی و هدایای اهدا شده است.

کد خبر 6176362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha